CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~MELAYARI KEBAHAGIAAN BERSAMA~

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 7 Disember 2010

MAKAN~JALAN~MAKAN~JALAN~

hai,tahu nape tajuk qku tu cm to??sbb itu jela keje aku selama 3 ari bermula jumaat,sabtu dan ahad..penatttt..yela kan,mak mentua dtg ngan adik2 iparku..pergghh,ramai giler umah aku d buatnyer..sungguh ke busy an aku..makan,jgn ckp laa...pas jalan,mesti makan..pas makan,jalan lagik..selagi x tibe waktu tido,selagi to jalan..huhu..tpi aku gembira,dpt bersame2 lakukan xtvt bersama family mentua aku..semua rumah adik2 ipar telah ku kunjungi..ahad,xtvt makan nasik minyak plak..hihihi..umah mak lang husbenku..tetamu yg sgt2 ramai..x putus2 org..ramai org blik,mcm to jgk la ramai org dtg..sungguh penat..kecian husbenku,kepenatan..jadi penanggar..hihihi..aku ada gak megelat..hahahhaa..kebetulan umah arwah nenekku dekat dgn area2 mjlis kawen to..hahhaa..aku pon apelagi,lum pgantin smpai berarak aku dalepak kat umah nenekku...siap leh baring2 sambil tgk tv...huhuhuhu...[jahatkan aku]..nak buek cm no,umah nenek ku dekat,kenala ziarah makcik ku yg skrg tinggal d rumah itu..hhehehe..ape pon yg ku lalui 3 ari ni,mmg best..dpt jmpe sedara mara husbenku..bertambah la bilangan ahli saudara ku..hua3..tpi yg x bestnyer,ari ni isnin,aku kena demam,selsema dan batuk..mgkin terlalu penat dan kena air ujan tempoh hari..hurm,,,sekarang aku kena kuarantin d rumah..doakan la aku baek seperti sedia kala ya kawan2..ok la..sok smbung lagi..penat laa..as salam..:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...