CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~MELAYARI KEBAHAGIAAN BERSAMA~

Daisypath Anniversary tickers

Rabu, 8 Disember 2010

BIG MAC!!!

Huhuhu..ari ni masuk ari ke3 aku demam,batuk dan selsema..semua serba x kena..tido x lena,mandi x basah,makan x sedap..issshhhh..maksud tido x lena to paham2 sudah laa..bile da selsema..hurrmmm,susah nak bernapas..idung tersumbat..batuk2 lak to..tpi sib baek ada ubat batuk..buat tido aku lena semalaman..pening jgn ckp laa..aku x leh kena panas sgt..kpala aku mesti rasa cm berpinar2..hahaa..tpi lum ar pitam lagi..sbb to laki aku kata aku ni cm ''puteri lilin''hehehheehhee...maklom ar puteri yg xleh kena panas..huhu..sebut pasal mandi x basah lak,hehehe...tahu2 jela..mandi tetap mandi tpi sejuk yg amat..mbuatkan aku mandi ala kadar..perrgghhh,kalo lama kat bilik air pasti aku bekuuuu..huhu..hah!manakala pasal makan x sedap..asal aku makan jer,semua rasa x sedap...mcm xde deria rase jer aku ni..wpun makanan to sedap..tpi nak buat cm mane..kalo x mkn,nanti aku lapar plak..bile aku lapar,aku kena gastrik..sabar je la dugaan..tapi kan tadi aku betul2 nak makan burger mcd to ''big mac''..kebetulan husben aku blik awal ari ni,dgn baek hati nyer dia tye aku nak mkn ape..hihihihi..aku pon x lepaskan peluang laa..terus kata nak makan mcd..hahahaha..




itu la al kisahnyer pada ari ini..dpt gak aku mkn burger big mac wpun aku makan x rase ape pon..janji dapat ape yg ku hajati..hihihi...terima kaseh darlingggg....luv u..sbb sggup melayan karenah sygmu ini..iyela kan,bila lagi aku nak minta mcm2..time demam ni la..dpt layanan 1st class dari husbenku..to blm mengandung lagi..kalo mgandung,enta ape lagi la yg aku nak..haru2..hehehehhe..k laa..sok sambung lagi..^_^




da da



jaja

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...