CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~MELAYARI KEBAHAGIAAN BERSAMA~

Daisypath Anniversary tickers

Sabtu, 5 Mac 2011

~ up date blog & sopink online ~

Salam..malam ni aku x tido lagi..xleh tido..tetiba teringat blog aku..wahhh!!lama giler aku x up dated blog yg x seberapa ni..ada dlm 2 bulan x meng up date..bermakna lama jgk la aku x bukak blog ni...huhuhu..rindu plak ngan nukilan2 blog2 kawan2..lagi pon xde cite nak aku cite kan kat blog ni..bertambah2 kalo mood ''MALAS'' dtg..lagik la bertambah2 malas nye..

hurmm..nak cite sikit laa..sekarang ni aku nga giler sopink online..bukan xmo sopink2 kat luar sane to..tapi memandangkan aku keje pegi pagi..balik umah la smpai mlm..letih ooooo..itu pon kalo ade size baju plus2 ni..kalo xde,buat penat badan yo..ehh,terkuar lak bahaso nogori..sori laa..aku mmg cm ni..kadang2 cakap nyer ter SLANK sesuka aku yo..


Kan..aku da merapu lari tajuk da ni..hik3..sambung blik pasal sopink online ni..korang tau jela..badan aku ni kan,plussize punyer olang.so,mmg susah bangat mau carik itu baju besar2 punyer..yg ado pon kat kedai2 to,cumo eh kocik2 belako...x lepas kat lengan n perot aku ni hah..korang jgn pikir yg bukan2 plak..bukan aku xnak kurus kan badan aku yg ''kecik'' ni..ade jgk aku slow2 buat..kurang makanan ape yg patut or tidak..kadang2 to tergugat gak..nak buat cm maner..usaha2 pon x turun2 gak..naik lagik ado...ape pon,aku bersyukur semua ni anugerah dariNYA..x perlu di pertikaikan ok..

owh..merapu lagik..pasal sopink online to semua cntik2..to yg buat aku giler..tapi harga plak mahal..adehhh..x dapek la aku nak pulun semua baju2 yg gugat iman aku ni..tapi aku bangga la kan,org size normal mesti jeles..hahahahaha..sbb ape??sbb hanye org2 plussize mcm aku jer yg dapat pakai baju luar negara okeys...hahahaha..UK mari maaaa...hahahahaha..baju dorang lawa2 maa..bukan takat lawa jer tau,malah size semua besar2...selesa tuk badan sendat cm aku ni hah..korang ado???^_^

to jela aku nak merapukan kat korang..takat ni je la erk..mata pon da terkebil2 dok menaip blog ni..sok2 je la aku tulis lagi blog aku ni..jom tido..nite + mornig laaa...


da da..


jaja..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...