CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

~MELAYARI KEBAHAGIAAN BERSAMA~

Daisypath Anniversary tickers

Selasa, 23 November 2010

~SAYU SEBELUM RAYA HAJI ~

Salam ...hurmm..nak tahu nape tajuk to SAYU SEBELUM RAYA HAJI...Sbbnyer adalah aku da kehilangan nenda yg tercinta..sob..sob..sedih tau..semua ni berlaku pada 6hb nov 2010 bersamaan hari sabtu..da la mlm sblm kejadian terjadi,aku x leh tido..x tahu nape gelisah sgt mlm to..panas pon ade..kul 4 pagi baru dpt lena..tup2,baru mata ni nak lena,aku dpt pggilan telepon dari mak..terkejut beruks aku..innalillah,subhanallah...mcm x caya pon ade..hurmm,dgn lemahnyer kejut darling ku dan terus siap2 blik kg pagi to jgk..sambil2 perjalanan to,aku tido sbb ngantuk sgt..sedihhh,tpi nak buat mcm mane..ajal maut d tgn Tuhan..redha kan la pemergiannya..moga arwah nenda ku di tempatkan d kalangan org2 yg beriman..amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...